Album ślubny / Wedding album

by - niedziela, stycznia 21, 2018

Witajcie!
Dzisiaj mam do pokazania bardzo osobisty album. 
W przedostatni dzień starego roku byłam świadkową na ślubie ... mojego taty. Nie powiem,
miło było patrzeć na starszych ludzi przyrzekających sobie wzajemną wierność i szacunek...

Album wykonałam metodą hidden hinge. Wcześniej tej samej techniki użyłam przy okazji
albumu dla małego Natana. Wykorzystałam tekturki ze Scrapińca oraz kilka własnego projektu.
Nie mogło zabraknąć także kwiatów z Wild Orchid Crafts :)

Hallo!
Today I have very personal project for you.
On Saturday 30th of December I was bridesmaid on my ... dad's wedding.

I prepared  hidden-hinge album (I used this technique earlier in Natan's album).
I put lots of Scrapiniec chipboards, Wild Orchid Crafts flowers and Lemoncraft papers of course :)

Hugs! :*
Album na ślub z mnóstwem tekturek
Na okładce papier Lemoncraft, tekturki ze Scrapińca oraz kwiaty WOCStrony albumu łączone metodą hidden-hinge
Album na ślub

You May Also Like

2 komentarzy

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie komentarza :)