Album dla dziewczynki

by - wtorek, czerwca 09, 2015


Witajcie :)
Dzisiaj przychodzę z albumikiem który wykonałam już jakiś miesiąc temu.
Album był prezentem dla znajomej pary którym urodziła się córeczka :)

Robiąc go chciałam, aby był delikatny i dziewczęcy, ale nie zbyt różowy i przesłodzony. Wykorzystałam więc papiery z kolekcji Studio75 Rozalia w ogrodzie oraz mnóstwo tekturek.

UWAGA, bo zdjęć jest sporo :)


Na okładce nakleiłam warstwowo dwie tekturki w kształcie wózeczków (Ażurowy wózek oraz ten z falbanką) co dało fajny efekt.
Napis wycięty kilkakrotnie wykrojnikiem Rosy Owl i naklejony na siebie.
Wewnątrz okładki kieszonka na zdjęcie USG oraz miejsce na dodanie zdjęcia 
z maleństwem w brzuchu. Delikatne papiery do scrapbookingu mają piękne kwiatowe wzory, nie wymagały więc już wielu dodatków - i tak najpiękniejszą ozdobą albumu będą zamieszczone w nim zdjęcia.


 
Tekturkowe napisy są od Crafty Moly.


Jest też miejsce na płytę ze zdjęciami :)


Album wyszedł dość grubaśny w porównaniu do albumów które robiłam do tej pory,
bo miał aż 5 cm grubości.


Na koniec jeszcze okładka :)


Pozdrawiam,
Agata :)

You May Also Like

5 komentarzy

  1. Jaki super! Bedzie swietna pamiatka na dorosle lata. I jaka ladna na dodatek. Zalune, ze moja mama nie dostala takiego 30 lat temu... 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jest mozliwe wykonanie podobnego albumu na zamowienie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie komentarza :)